torsdag 20 augusti 2009

What to do?

Idag känns det som om jag inte vet vad jag ska göra, jag kan inte slappna av men jag har inte heller några "planerade aktiviteter". Ska träffa X:et senare, men skulle hellre göra det nu så att jag slapp sitta här och göra ingenting. Men man kan ju inte förvänta sig att alla ska vara up-and-ready-to-go klockan halv 10...

Kanske ska jag passa på att läsa lite i min kurslitteratur, det skulle faktiskt behövas. Om jag läser 10 sidor (på extremt svår engelska, så det lär ta minst en timme) så kan jag se på "How I met your mother" efteråt. Och om X:et inte har hört av sig då så tar jag dagen i egna händer och hittar på något att göra!

Nu är det bestämt. Tänk vad mycket man kan bestämma och komma fram till bara genom att skriva ner det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Eftersom jag är anonym så finns det ingen e-mail för eventuell kontakt med mig. Men jag svarar på alla frågor som lämnas i kommentarsfälten :)