söndag 16 augusti 2009

Vill X:et ha mig?

Har just fått väldigt smaskig information om mitt X, som jag förresten är kompis med fortfarande. Tydligen har han fortfarande känslor för mig, på ett sätt som gör att han kanske skulle vilja ta upp relationen igen. Men han vågar inte/tänker inte göra någonting åt det eftersom han är rätt säker på att jag inte är intresserad av ett förhållande med honom. Förutom det kompisförhållande vi redan har förstås! ( han är en riktigt bra kompis btw)

Jaha... jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det? Jag gillar verkligen honom som en kompis, men mer än så kommer det nog aldrig att bli. Däremot skulle jag kunna tänka mig att träffa honom oftare än jag nu. Men det kanske bara blir jobbigt för honom, som gillar mig på ett annat sätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Eftersom jag är anonym så finns det ingen e-mail för eventuell kontakt med mig. Men jag svarar på alla frågor som lämnas i kommentarsfälten :)